H E A V Y

Categories Outfit

________________________

Jakke: Freequent
Bukse: Laredoute
Veske: Vintage Chanel
Sko: Birkenstocks
T-shorte: Zara
Tørkle: Fretex
Belte: Gucci
_________________________________________

Hello råkkbåls. Håper langhelgen har vært fin!! Jeg skal ærlig innrømme at jeg nesten ikke husker hva jeg gjorde forrige uke. Hodet er litt fullt om dagen og det skjer litt mye. Men, sånn er det av og til. Det er flere som har lurt på hvordan det gikk med gutteturen til C, og etter hva jeg vet så gikk det utmerket. Han var hvert fall VELDIG fornøyd når han kom hjem og strålte fra øre til øre. Jeg misunner han så masse. Jeg skulle gjort alt for å satt meg på et fly ett eller annet sted akkurat nå. Men sånn er det jo egentlig året rundt. Om en måneds tid reiser C og jeg til Spania i et par uker, og det blir kanon digg. Det er på en måte kun da vi har mulighet til å reise sammen, for han har jo nesten opplegg hele tiden. Jeg er jo så privilegert at jeg kan gjøre det meste av jobb fra hvor som helst! Jeg leker med tanken om å lage en reisevlog derfra. Det hadde hvert fall vært veldig gøy:):) 

Sommeren forsvant like brått som den kom, men jeg har hvert fall funnet frem skinnjakken og noen sandaler. Det er deilig at jeg ikke fryser konstant og at jeg kan ty til de lettere plaggene. Jeg lever og ånder for sommeren, ferdig snakka. Jeg håper derfor at den snart kan komme på besøk igjen… 

xx

// Marty

 

6 kommentarer

6 thoughts on “H E A V Y

  1. Så fint antrekk! 🙂 Hvor i Spania skal dere reise på ferie? 🙂 Jeg bor selv fast på Gran Canaria 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *