Vi hadde mye å snakke om

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hey partypeople. Lørdag og kollaps på sofaen. AAAH, livet. Kroppen sa litt stopp i dag, og en kveld på sofaen har virkelig vært etterlengtet. Jeg var på debatt med en haug av fine folk på Chateau Neuf tidligere idag, og det var veldig interessant. Temaet var Sosiale Medier og selvbilde, noe jeg egentlig ikke tror vi får snakket nok om. Det er alltid spennende å diskutere med folk som har forskjellige synspunkter. Jeg blir alltid supergira, og digger det! 

På onsdag møtte jeg noen av jentene jeg fra Top Model, og det var veldig hyggelig. Vi presterte å sitte på Olivia på Aker Brygge i seks timer, hahaha! Er det mulig? Vi hadde hvert fall mye å prate om. Det er alltid hyggelig å møte de, og jeg tror det alltid vil være et helt spesielt bånd mellom oss. 

Den siste tiden har jeg tenkt mye på hvem jeg velger å bruke tid på. Jeg velger ofte å please andre, fremfor å tenke over hvem som faktisk tilføyer meg noe positivt. Jeg elsker forhold der jeg kan møte mennesker igjen etter en god stund og ha det like hyggelig som alltid. Det er så betryggende og vite at jeg har noen sånne som jeg alltid kan ringe, og som alltid vil stille opp. Det er kanskje ikke de som fyller tomheten og ensomheten når den slår til, men samtidig så er de villige til å gjøre det. Hvis du skjønner? 

xxx

// Marty

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *