Jeg føler meg FIN!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


Makeup by: @charlotte_sb1

Den beste følelsen i verden er å føle seg fin. Følelsen av at man har tatt på seg en god porsjon selvtillit, og noe man virkelig føler seg fin i slår nesten alt! 
Jeg skal snart hive meg rundt og komme meg på finalefesten til Paradise og jeg er sikkelig stolt – For jeg føler meg KANON FIN! Yessssss. Vi jenter er altfor dårlige til å fremsnakke oss selv, og hvorfor skal det ikke være lov til å føle seg fin? Vi må bli flinkere til å si at vi føler oss fine når vi gjør det og heie på oss selv – Og selvtilliten vår. Det er nok av dager med dårlige hårdager, håpløse følelser og dårlig selvfølelse. 

I dag er føler jeg meg fin. Ferdig snakka! 

// Marty 

10 kommentarer

10 thoughts on “Jeg føler meg FIN!

  1. Martine- jeg håper du hver eneste dag klapper deg selv på skulderen for den utrolige jobben du gjør og for det fantastiske mennesket du er! Jeg kjenner deg ikke, men fy søren for en inspirasjon og et forbilde du er 🙂 Jeg digger at du skriver om hverdagen som den er- både på godt og vondt, og jeg liker at du om og om igjen skriver at vi alle er bra nok som vi er! Vi trenger flere som deg 😀 Så igjen- klapp deg selv på skulderen, du er RÅ!
    Stor klem!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *