Er Christian og Grunde brødre?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

 

Er det et spørsmål jeg har fått mye de siste ukene er det om Christian, kjæresten min, og Grunde er brødre. C ble til og med spurt i svømmehallen her om dagen om han var Grunde. Jeg klarer faktisk ikke å skjønne hvorfor, haha. Er de SÅ like?? Grunde selv nekter for det. Jeg vet ikke om han blir skremt eller hva det nå er, men han rister klart på hodet hver gang, hahaha. Det er flere som har konkludert i diverse kommentarfelt med at grunnen til at jeg er så mye med Grunde, er fordi han er broren til C. Men nei, jeg må dessverre skuffe dere. 

C og Grunde har et veldig godt forhold, men noe kjøtt og blod er det ikke. Tanken har aldri slått meg, men den siste tiden er det haugevis av folk som har spurt. Jeg har oppriktig prøvd å finne likheter, men klarer faktisk ikke å finne noen andre likheter enn at de har samme farge på håret…
Det er også veldig mange som lurer på hva C syntes om at jeg og Grunde har et så godt forhold. Han er bare takknemlig og glad på mine vegne! De er veldig forskjellige. C gjør aldri noe nummer ut av seg og vil helst sitte lengst unna der det skjer, mens Grunde er det motsatte. Derfor digger C at han slipper å være med meg på diverse ting, for da stepper alltid Grunde inn! De kjente hverandre faktisk før jeg ble kjent med Grunde, og Grunde inkluderer seg også i livet til C. Jeg tror verken jeg eller C ser på Grunde som i veien for noe som helst. Jeg tror faktisk det handler om å bli litt voksen 🙂 

// Marty

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Er Christian og Grunde brødre?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *