Vinneren av Paradise:

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


@Grundemyhrer

Jeg får daglig spørsmål om hvem som vinner Paradise Hotel 2017. Kun i dag har jeg fått haugevis av meldinger om jeg kan røpe hvem som vinner. Jeg svarer det samme hver eneste gang, og det er at jeg ikke vet. Allikevel svarer flere at det bare er tull og at jeg selvfølgelig vet. Jeg har til og med opplevd at folk har blitt sure på meg fordi jeg ikke har sagt det. Men, jeg har faktisk ikke peiling. Grunde har kommet langt, og det visste jeg. Men, jeg har ikke spurt en eneste gang om hvem som vant. Jeg hentet Grunde på flyplassen når han landet, og det eneste jeg vet er hvem jeg møtte der. 

For det første er det kontrakter som pålegger deltakerne taushetsplikt, og disse er veldig strenge. For det andre, så spiller det ingen rolle for meg hvem som vinner. Jeg har vært tydelig hele veien på at jeg støtter Grunde, men utover det så har jeg ikke tatt noe stilling til det. Det er veldig hyggelig når folk sender bilder av at de møter han, men for meg så er Grunde alt annet enn Paradise-Grunde. Jeg har bevisst latt være å spørre, også for at han skal kunne ha noen som bryr seg om noe annet enn serien.

Grunde er så mye mer og for meg så er han den samme uten Paradise. 

Men, hvem som vant årets danser – Det er helt klart Grunde. 

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Vinneren av Paradise:

  1. hvordan kjenner dere hverandre egentlig? ble dere kjent før paradise? blir c sjalu på deres vennskap?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *