Hey dere! Altså. Jeg har nesten jobbet i hele dag med min aller første videoblogg. HAHA. Tenk dere det? Det er så mye jobb, og hvert fall når jeg aldri har gjort det før. Jeg har holdt på i timesvis, men jeg håper og tror at det blir veldig bra. Gjør det ikke det så er det nesten krise, haha. Jeg syntes alltid at det virker så flaut å sitte og snakke til kameraet. Men på en måte så er det faktisk ganske deilig også. Det eneste som er litt kjipt er at man på en måte ikke får angret seg når man har sagt noe.

Jeg har lenge hatt lyst til å begynne med det, men det er liksom å ta enda et gedigent stort steg ut av min egen komfortsone. Det er overhode ikke noe jeg kommer til å gjøre hver eneste uke, men det å ha muligheten til å gjøre det av og til syntes jeg er veldig greit. Det er ofte jeg har spilt inn ting, men som har blitt liggende fordi jeg ikke har turt eller hatt ork til å gjøre noe med det. MEN! Nå ska jeg hvert fall gjøre et tappert forsøk på å få ut en videoblogg til dere. Noe jeg forhåpentligvis klarer….

Stay tuned.

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *