I morgen er jeg på skjermen igjen!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


 

I morgen har jeg gleden av å gjeste sofaen til God Morgen Norge igjen, og jeg gleder meg MASSE! Det er alltid stor stas og veldig hyggelig. Jeg skal være gjest sammen med Irina Lee som gir ut en bok som heter “Alkoholfri” til høsten. Da kan du jo kanskje gjette hva vi skal snakke om? Temaet i denne omgangen er alkohol, og jeg setter så stor pris på at jeg får være med å engasjere meg, både på godt og vondt. Jeg lærer så enormt mye og det betyr mye å få bruke stemmen min til noe så viktig! 

Jeg håper dere vil skru på TV 2 ca. 7.30 og se meg og mine tre nye kviser. 

// Marty

1 kommentar

1 thought on “I morgen er jeg på skjermen igjen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *