H*n sjekker inn på Paradise i kveld!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


 

SPOILER

I år har jeg (ufrivillig) blitt Paradise Hotel-fan. Jeg skal innrømme at jeg ikke har sett alle episodene, men jeg har fått med meg de aller fleste. Jeg har faktisk sagt til C at jeg melder meg på Paradise hvis det noen gang blir slutt mellom oss. Litt alvor, men desidert mest spøk. Jeg klarer nemlig ikke bestemme meg helt for om jeg er forelsket i programmet, eller om jeg mest finner det underholdene fordi det er hysterisk festlig. Hmm. Uansett! Håper virkelig ikke du leser hvis du ikke vil vite det. MEN! 

André sjekker inn på Paradise Hotel i kveld. Det hadde jeg faktisk aldri trodd, men herregud som jeg gleder meg. Syntes det er morsomt når det skjer litt, det er så kjedelig ellers hehehe. MENMEN. 

Nå kom jeg og C akkurat til Skien, og jeg skal snart legge bort macen for dagen. C skal på hockeytrening (suprise) så jeg tror nesten jeg må dra med meg et par av kompisene hans for å finne på noe sprell. 

Xoxo

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *