Skulle ønske dette aldri tok slutt

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


 

Hey dere. Håper dere har det kanon! Jeg har tidligere syntes at søndager har vært gørrkjedelig, men nå hyller jeg faktisk søndagene. Det er så deilig. Denne uken har vært litt for hektisk, det har vært litt for mye kaos og jeg har hatt lite kontroll. Jeg føler at jeg har falt totalt ut av alle rutiner og godt glipp av masse denne uken, så jeg skal innrømme at denne dagen kom akkurat i tide. Jeg sov lenge, spiste frokost klokken to, gikk en lang tur med mamma og besøkt bestemor og bestefar. Helt amazing. C og jeg kjørte til Nesodden etter jeg hadde jobbet ferdig i går, og total kollapset på sofaen, haha.

Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg besøkte bestemor og bestefar, og det gir meg så sinnsykt dårlig samvittighet. Dagene går så fort, og det faller liksom bare bort. Bestemor og jeg tekster fra tid til annen, men det var veldig godt å få vært der borte og skravlet litt idag. Jeg tenker på de omtrent hver eneste dag, men det skjer så mye og nei. Det er egentlig ingen god unnskyldning. Det var hvert fall veldig hyggelig å se de idag. Jeg sier at jeg alltid skal bli flinkere til å se de, men det detter liksom litt ut. Hmm… 
Nå skal jeg hive innpå med middag og lade opp til 21.40 da en av mine absolutte favoritter dukker opp på TV 2 i kveld. Jeg skulle ønske at denne dagen kunne vare LENGE. 

Xoxo

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *