Bilde: Daily Mail HER

(Tok forresten et bilde der hun smilte, i og med at de fleste medier lagde hun til en stor og stygg ulv med et bilde der hun ikke smilte – For en flott dame)
 

Det er vel nesten umulig å ikke ha fått med seg dette antrekket fra kongeparets 80-års feiring tidligere i uken. Medier og kommentarfelt har rast, og flere har utropt at dette var en skandale. Jeg skal innrømme at jeg har tenkt mye på det. Jeg har også diskutert det med flere, og mange mener at det ikke er anstendig kledd, et argument jeg for så vidt kjøper. Samtidig så er det jo ironisk at Desiree Kogevinas får så mye oppstyr rundt denne kjolen fordi hun ikke hadde på seg BH, mens svenske prins Carl Phillip som står ved siden av heller ikke har på seg BH. Og det er ingen som har snakket om det. 

Det er utrolig hva vi klarer å lage nyheter om, og dama er jo flott. Media er eksperter på å seksualisere pupp. 

Er det ikke på tide at pupp får være pupp? Jeg syntes faktisk det er sinnsykt kult at hun gjorde som hun gjorde. 
 

Følg meg gjerne: Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs

 

// Marty

3 kommentarer

3 thoughts on “Full pupp

  1. Jeg syns det er tøft gjort av henne 🙂
    Folk må få mene hva de vil, men jeg syns faktisk at hun kunne ha valg BH 🙂
    Hun skulle tross alt stå sammen med kongefamilien på slottsbalkongen, da burde man tenke seg litt om 🙂
    Men heldigvis på middagen i Operahuset dagen etter kom hun i en mye bedre kjole og mer diskre 🙂

  2. carl hillip har heller ikke på seg en trang skjote/kjole som viser niplene hans til hele verden? Dessuten er det vanskelig å seksualisere noe som allerede er seksuelt. Pupp ER seksuelt, har alltid vært det og kommer alltid til å være det. Og dama kunne kledd på seg
    -hilsen jente

  3. Til deg som skrev forrige kommentar. Pupp er behøver ikke være seksuelt? Det er en nødvendig del av menneskers evne til å formere seg. Hunder har også pupper, syns du det er sexy?
    //j17

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *