♥ Jeg liker ikke å være alene hjemme. Jeg trives egentlig ganske godt i eget selskap, så jeg tror det har litt med leiligheten kanskje. Nå bor vi jo på bakkeplan, og jeg skvetter jo rundt som en redd hun, haha! 

♥ Når jeg skal skrive og/å tenker jeg alltid på engelsk. Da blir det ALLTID riktig. Jeg liker TO hoppe. Skjønner? Genialt, hehehe.

♥ Når jeg først er inne på engelsk… Jeg elsker engelsk og blir ganske brukbar når jeg blir varm i trøya, men er ikke god i engelsk. Jeg tror jeg må flytte til USA og lære meg sikkelig engelsk. 

♥ Jeg får panikk hvis jeg har under 50 % strøm på telefonen. Latterlig, haha! 

♥ Jeg ELSKER kyllingvinger. Har det faktisk i ovnen akkurat nå. C og jeg spiser aldri kyllingvingene samtidig, for jeg har de inne et kvarter lengre enn han. 

♥ Jeg er sinnsykt økonomisk. Akkurat nå om dagen er det nesten litt for ille. Jeg får SÅ dårlig samvittighet hvis jeg bruker penger, helt uten grunn. 
Edit: Jeg brukte 250,- kr på noen jævla makroner her om dagen. Angrer fortsatt.

♥ Jeg fikser ikke å (to, heheheh) sove lite. En dag går fint, men går det lengre tid enn det går jeg nesten inn i koma.

♥ Jeg aner ikke hva jeg skal svare når folk jeg kjenner spør om jeg kan gi de shoutout eller om jeg kan reklamere for de gratis. Føler det er uhøflig å si nei, samtidig som jeg ikke bare kan poste masse rart. Hah, vet ikke om det var logisk?

♥ Det er vel ingen hemmelighet at is er noe av det beste jeg vet. Men, jeg kan faktisk ikke huske sist jeg spiste is fra boks. HAHAHA, irrelevant for dere, men en stor sorg for meg.

♥ Jeg irriterer meg over folk som holder på, og som ikke er forelsket. Altså, når jeg møtte C var han det eneste som sto i hodet mitt, og vi kranglet jo aldri?? Jeg føler altfor mange henger seg opp i dårlige forhold og diskuterer i hytt og pine. Skjønner at det selvfølgelig ikke finnes noe fasit svar her, men jeg syntes mange glemmer det å være forelsket. La oss si det sånn; Du merker om du er forelska. Hehehe

 

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Kjappis

  1. Bare et spørsmål: hvorfor hiver du ikke bare kyllingvingene dine i ovnen ett kvarter før kjæresten din, så kan dere spise de på likt?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *