Gonok & søndagstryne

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️
Snapsfromyesterday

 

Hei dere! Jeg håper alle har det amazing. Jeg jobbet meg gjennom hele solsteken i går, men var så heldig at det kom en haug av folk hit for å grille på kvelden. Jeg elsker sånne kvelder. Sol, mat, musikk og fine folk slår sjeldent feil. Vi dro ut litt senere på kvelden og gjett om jeg er støl idag! Jeg har nesten kramper i begge bena. Jeg tror jeg danset fra jeg kom til jeg gikk, men det er så gøy og slå seg helt løs noen ganger. Kanskje jeg er litt for dårlig til det? Dere får nøye dere med snapchatkvalitet på disse bildene, da jeg faktisk la bort både kamera og mobil nesten hele kvelden.
I dag depper jeg litt over at sommeren plutselig har forsvunnet igjen. Jeg kan ikke begripe at været kan skifte så vanvittig fort! Men, sånn er det. 

Jeg har overtatt kontoen til @GONOKNORGE på Instagram idag. Der skal jeg snakke om hva som får meg til å føle meg god nok. Klikk deg gjerne inn for å høre på mitt trøtte søndagstryne. Snakkes der!

Xoxo

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *