Min første gang

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Det er en første gang for alt. Her om dagen begynte jeg og en venninne å prate om ting vi har gjort haugevis av ganger nå, men som var veldig nytt og spennende når det var første gang. 


 

Mitt første kyss: Jeg husker dette SÅ godt. HAHAHA. Det er kanskje ikke det mest ordentlige kysset, men jeg husker så godt at vi lekte kysseleken i barnehagen og at tremeningen min var den første jeg kysset! 

Min første forelskelse: Hvis jeg skal være helt ærlig så har jeg aldri vært forelsket før jeg møtte C. Jeg trodde nok kanskje på ungdomsskolen at jeg var det, men hadde jeg vist hvor forelsket jeg kunne være, så hadde jeg bare ledd av det jeg da trodde var forelskelse. 

Første gang jeg falt av sykkelen: Skadet jeg meg sikkelig! Jeg falt selvfølgelig litt når jeg lærte meg og sykle. Men, i typ 2.klasse falt jeg av sikkelig og måtte være hjemme fra skolen i flere dager. Jeg har fortsatt flere arr!

Mitt første blogginnlegg: HER. Dette var det første ordentlige! 

Min første kvise: Dette diskuterte vi lenge. Når er det egentlig vanlig å få kviser, haha? Jeg er overbevist om at jeg fikk min første kvise i 4.klasse. Er det veldig tidlig? Hehehe

Mitt første kjendiscrush: ZAC EFRON. Omg, jeg var så forelsket at du ikke aner. Jeg kunne alt om han og rommet var tapetsert med High School Musical og Zacbaby. (Ja, det er forskjell på kjendisforelskelse og ekte forelskelse, haha) 

Min første karakter: Det var en gloseprøve og jeg husker det SÅ godt. Jeg har aldri vært et råskinn i engelsk, og vi skulle ha femti gloser i engelsk ganske på sparket. På den tiden betydde karakterer ALT, og jeg fikk 5. Jeg var strålende fornøyd, men når jeg oppfattet at alle andre hadde fått én karakter bedre gikk jeg rett i kjelleren. Håpløst…. 

Mitt første møte med alkohol: Jeg har aldri helt blitt kjent med alkohol i og med at jeg så sjeldent drikker. Jeg vet at mange vet akkurat hva de må drikke for å bli brisne eller fulle. Jeg har overhode ikke peiling! Første gang jeg smakte alkohol var i Ayia Napa som 16 åring med storebror og kjæresten hans. Hvem smaker tequila første gang de skal prøve alkohol? Jeg gjorde hvert fall det. Jeg liker verken vin eller øl, og det er også kanskje en av grunnene til at jeg aldri kose-drikker. 

Min første kjærlighetssorg: Var med en hest. Det er helt sant, haha. Jeg var altså SÅ lei meg for at en av hestene jeg red på den tiden måtte avlives. Jeg gråt faktisk i flere dager. 


Var han ikke fin?
 

// Marty

 

 

 

1 kommentar

1 thought on “Min første gang

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *