Hvem av jentene liker du best?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

 

Hey dere! Spørsmålene tikker stadig inn til både meg og til Grunde, og hva er vel ikke bedre enn litt Grunde-informasjon på en fredag? Grunde sjekket inn på Paradise igjen for 3. gang denne uken, noe jeg tror må være historisk. Jeg er hvert fall strålende fornøyd med det og gleder meg til å se hvordan det går denne gangen! 

Svar fra Grunde:

Hvorfor drikker du ikke alkohol?

– Jeg drikker ikke alkohol på grunn av helsa mi og på grunn av idretten. Jeg har slitt med overtrening og sykdom tidligere, noe som gjør at jeg ikke vil bryte ned kroppen mer. Samtidig vet jeg at jeg har det veldig gøy uten!

Er det en grunn til at du ikke innrømmer for de andre at du drikker, eller merket de det?

– Ja, det var taktisk! Grunnen er at jeg har opplevd at folk ofte har stigma rundt det å “ikke drikke”. Derfor tenkte jeg at de ikke trengte å vite det. Jeg skjulte det ikke mer enn nødvendig, og jeg tenkte at hvis noen fant ut av det så gikk det fint. Samtidig ville jeg også bevise at det går fint an å ha det gøy uten alkohol! Det fikk jeg bevist når 2-3 stykker “fant ut” eller ante mistanke siden jeg måtte ha akkurat det spesifikke glasset på fest eller fordi jeg for eksempel drakk cola når de andre drakk alkohol.

Hva var det beste med hele Paradise Hotel?

– Det beste med Paradise var opplevelsen i seg selv. Jeg følte jeg kunne være meg selv fullt ut, uten å tenke på hva andre synes om det jeg gjorde. Ingen brydde seg om jeg sang eller danset. #Starboy.
Jeg følte at de andre aksepterte meg etter at de hadde blitt kjent med meg og at de syntes det jeg gjorde var morsomt og kult!
Her hjemme føler jeg at folk ofte dømmer og kategoriserer folk fordi man er eksentrisk eller gjør noe annerledes enn andre. Det er jo fullt mulig å være leken og ha det gøy, samtidig som man er seriøs og voksen!

Hvordan ser drømmedama di ut?

– Det er vanskelig å beskrive drømmedama. Men jeg ser etter en helhet! Pent smil, øyne som vitner om en personlighet og sunne interesser! Jeg liker jenter som er oppegående, selvstendige og som liker å ha det gøy og være aktive. 

Vet at det ikke er ferdig enda, men er det en grunn til at du er så bevisst på å ikke kline, ikke være naken etc?

–  Jeg var absolutt bevisst på å ikke være naken. Jeg er klar over at vi fikk “sommerfugl”, men for min del føltes det ikke riktig. Det handler ingenting om at jeg ikke er komfortabel i egen kropp, men at det ikke var viktig for meg å vise meg frem sånn. Jeg holdt meg også litt unna kyssing og klining. Det er relativt uskyldig, men jeg visste at det skulle vises på TV, og jeg tenkte at det var best å la være. Jeg ville heller vise frem andre sider enn å ha klint med alle, haha!

Hvordan er det når folk kjenner deg igjen?

– Det er helt greit når folk kjenner meg igjen. Det kan være litt mas til tider når det er veldig mye, men jeg tar det som et stort kompliment og med et smil om munnen:):)

Det virker som om du har ganske god selvtillit. Har du alltid hatt det eller har du lært deg det etter hvert?

– Det kan godt virke som om jeg har god selvtillit og det har jeg også i mange situasjoner. Jeg er åpen og er ikke redd for å snakke med folk, men jeg har også øyeblikk der jeg ikke er like selvsikker. For min del er det viktig å vise at jeg er trygg på meg selv, noe jeg er, og ikke ha den arrogante selvtilliten. Det er jo også stor forskjell på selvtillit og selvfølelse. 

Hvem av jentene likte du best på hotellet?

– Jeg likte min partner Henriette (Henote) og Martine L best. Det gikk på hvem de var som personer, og at de forsto hvem jeg var og var gode mot meg!

Kunne du blitt med på neste sesong av Paradise også?

– Jeg personlig kunne vært med en gang til, men neste sesong er jeg usikker på fordi det er andre ting jeg heller vil prioritere. Jeg skal fortsette å studere til høsten.

Først og fremst så digger jeg deg!!!! Du er så leken og morsom. Er du fornøyd med hvordan du er fremstilt på TV?

– Tusen takk! I starten var det helt greit, men jeg føler at man blir bedre kjent med meg etterhvert og at det kommer tydeligere frem hvem jeg er.

Har du kontakt med noen av de andre nå? Isåfall hvem?

– Jeg har kontakt med de aller fleste og det varierer veldig hvem jeg henger med! Jeg har god kontakt med de fleste som er på hotellet nå. 

Er du redd for at du alltid kommer til å ha Paradise-stempelet på deg?

– Det er jeg ikke redd for. Jeg føler folk får se hvordan jeg er og at jeg blir fremstilt godt. Jeg vil at folk skal vite hvem jeg er og hva jeg står for!

Grunde out.
 

// Marty

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Hvem av jentene liker du best?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *