Det alle lurer på

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

 

Det dukker alltid opp en del spørsmål i kommentarfelt og i innboksene, og jeg tenkte jeg skulle svare på noen av de! 
 

1. Skulle du ønske at du var russ nå som russetiden er i gang?

– Hei! Nei, det skulle jeg ikke. Jeg trodde faktisk at jeg skulle syntes at det var litt tøffere enn jeg syntes. Jeg kjente litt på det første dagen, men nå tenker jeg faktisk ikke på det! Jeg var så sikker på valget mitt at det nesten ikke ble et valg. Det var mer som en selvfølge. 

2. Hvor bor du egentlig? Oslo, Skien, Asker, Nesodden? 

– Jeg bor i Asker per dags dato 🙂 Jeg kommer fra Nesodden og familien til C er fra Skien. Jeg er i Oslo omtrent hver eneste dag, så jeg vet at mange tror jeg bor der. Liker Asker veldig godt, så det blir rart å flytte herfra. Men sånn er det. 

3. Leier du og C eller eier dere leilighet?

– Vi leier. Vi sier opp leiligheten vår nå hvert øyeblikk og flytter ut herfra 30.juli 🙂

4. Hvorfor var du i Stockholm?

– HAHA, her var det mye spekulasjoner. I utgangspunktet var jeg på tur med mamma, men vi tok også en tur innom Norrkjøping der C skal spille neste år.

5. Det virker som om du og Christian har det så sykt bra sammen. Hva er hemmeligheten?

– C er helt amazing. Jeg kunne ikke bedt om en bedre partner. Han er min bestevenn og jeg er overbevist om at han er min sjelevenn. Klissogklass. Det er ingen hemmelighet. Vi har også våre dårlige dager og perioder, men jeg tror det handler om å være rause, snille og akseptere hverandre. Jeg tror det er viktig å ikke forvente for mye og aldri være gjerrig på kjærligheten! Tror ikke det finnes noe fasitsvar på dette egentlig…

6. Hvordan har du det egentlig?

– Akkurat nå har jeg det veldig fint. Bedre enn på lenge faktisk! Solen skinner og jeg slapper av. Stort sett! 


HERREGUD SOM JEG SAVNER HÅRET MITT, ahhaha! 
 

7. Hva syntes du om at Kåsa skal bytte klubb og flytte fra Norge?

– (Kåsa er Christian) Fantastisk for han! Jeg er ikke den som skal begrense han og jeg støtter han i alle valg han tar. Det blir selvfølgelig spennende og nytt, men jeg tror det blir veldig bra. Stedet er veldig fint, og jeg heier på han! 

8. Det virker som om du ikke har så god kontakt med de du gikk på vgs med, stemmer det?

– Haha, hva skal jeg svare? Det har ikke vært noen dramatikk, men jeg har ikke så god kontakt med de lenger. Det er super hyggelig å treffe de, og det tror jeg alltid at det vil være:) Jeg traff igjen en hel haug fra ungdomsskolen for en tid tilbake, og det var veldig hyggelig å se alle igjen! Tror man knytter noen spesielle bånd når man vokser opp sammen. 

 

// Marty

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *