03.05.2017 update

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg har så lyst til å dele dette bildet med dere. Jeg la det ut på Instagram i går og
forelsket meg totalt i det. Er han ikke fin? Haha, klissogklass. 

 

Jeg har hatt hode oppi en vaskebøtte i hele dag. Jeg har ikke vært i leiligheten vår på nesten tre uker, og jeg forlot den totalt bombet. Æsj, man må ha noen sånne dager en gang i blant. MEN! Det er så deilig å ha litt orden, og ikke minst det å vite at jeg ikke skal bo i en bag de neste to månedene… Forhåpentligvis. Man vet aldri, hvert fall ikke med meg!
Akkurat nå er jeg stor fornøyd, og har akkurat laget middag. Yes, jeg vet at klokken nærmer seg ti. Haha, C er akkurat ferdig på trening, så da ble det sen middag, eller nattmat. Tobias, bestekompisen til C skal spise middag her han også. (Selvom jeg har tjuvstartet for en god stund siden).
Haha, det er rene kollektivet i denne leiligheten. Men jeg klager ikke, det er super hyggelig. 

Når de kommer skal jeg sette på Pærra og håpe at Grunde gir meg noen latterkuler idag (også).

// Marty

 

2 kommentarer

2 thoughts on “03.05.2017 update

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *