Blandede følelser

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hello in the sun! 

 

Jeg er så fornøyd med at våren har ankommet og at solen skinner. Jeg tror faktisk jeg er mye mer værsyk enn jeg egentlig skjønner selv. Mai kom veldig fort i år. Jeg føler at det siste halve året har flydd forbi meg! Det er vel et positivt tegn, samtidig som jeg føler at det er mye jeg ikke har rukket. Akkurat nå er jeg i Skien, hjemme hos familien til C. Det blir alltid tilbragt litt mer tid her på våren og sommeren enn ellers i året. Han har sjeldent fri ellers, så det er også kanskje en av grunnene til at jeg elsker denne årstiden?

Jeg kan nesten ikke tro at sommeren er rett rundt hjørnet. 

Vanligvis pleier jeg å ha planlagt sommerferien ganske nøye, men i år har jeg egentlig ikke peiling. Vi har planlagt at vi skal ned til Mallorca ett par uker, så vi burde nok bestille flybilletter snart. Utover det er det snakk om noen hytteturer, flytting og jobb. Jeg kjenner at jeg lengter veldig etter sommeren, samtidig som jeg er veldig spent. I forbindelse med at C skal bytte klubb er det enda mye jeg ikke har funnet ut av og som må på plass før jeg vet hvordan ting vil bli. Det er spennende og skummelt på en gang! Jeg lover å oppdatere så fort jeg vet, men akkurat nå har jeg veldig lite kontroll, haha. 

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *