Har på meg den såkalte horegenseren idag (en anonymleser som har oppkalt den)
 

En litta kjappis på farta:

Akkurat nå er jeg på vei inn til byen. Dagen er proppet full av avtaler, og jeg er strålende fornøyd med at jeg fikk sovet litt lengre enn vanlig i dag morges. Det er masse pressevisninger denne uken, så jeg skal på visning hos @Presskontaktarne litt senere idag. Jeg skal også ha en inneklemt treningsdate med storebror, så baggen er litt for tung og full. Jeg sitter nå og hører på første episode episode av podkasten til Tusvik & Tønne. Jeg er absolutt frelst. Jeg har hørt rykter om at jeg har fire år foran meg, og hvor amazing er ikke det?

C er i Russland på samling nå. Han reiser mye, og det er rart hvordan man vender seg til det. I starten var det forferdelig, mens nå har det blitt en vane og ting går litt på autopilot. Fordelen er jo at jeg rekker å savne han – MASSE!

Snakkes. 

// Marty

1 kommentar

1 thought on “On the go

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *