Et kapittel er over

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive. Det er så rart og ikke minst sprøtt på en gang. Det har lenge vært usikkert hva C skal gjøre neste sesong, det har vært mange tilbud og det har vært enormt mange samtaler om hva som er best. Jeg føler selv at jeg har levd litt i en boble, og at jeg egentlig ikke helt har forstått hva som har foregått. Det har skjedd så mye, og jeg føler at ting har skjedd veldig fort. I går signerte han for en ny klubb i Sverige, som betyr at han flytter til Sverige rundt 1.august. Jeg har så mange blandede følelser i kroppen at jeg ikke helt klarer å sette ord på det. Det er helt fantastisk, skummelt og spennende på en gang. Jeg er vanvittig stolt av han, og jeg er helt sikker på at det er riktig valg for han. Samtidig er det skummelt å forlate alt som er trygt. 

Jeg har tro på at han vil få det til, at han vil levere og at han kommer til å være fornøyd med valget sitt. Uansett, så mener jeg at man alltid skal prøve. Det verste som kan skje er jo at det ikke går, og at han må komme tilbake. Han er ung, og han kan få til så mye hvis han jobber hardt nok og hvis han kjører på. 

Det er mange som lurer på hva jeg skal, og jeg skal helt ærlig si at jeg ikke helt vet enda. Dette har skjedd fort og det er mye jeg må finne ut av før jeg legger en plan for det neste året. Jeg er jo i Sverige nå, og besøkte stedet han skal spille for i går. Magefølelsen var god, og jeg tror absolutt at jeg skal klare å tilbringe en del tid der. 

Akkurat nå skal jeg fordøye litt, feire han og glede meg. Han har lært så vanvittig mye i klubben han har vært i, og det blir rart med så store forvandlinger. Samtidig så tror jeg at man må satse litt av og til, og ikke minst følge drømmen. Jeg heier på han, uansett. 

// Marty

4 kommentarer

4 thoughts on “Et kapittel er over

  1. Norrköping är en väldigt trevlig och bra stad, Mamman min har bott där och hon trivdes jättebra. Folket är super trevligt och har inga tvivel på att C kommer trivas, du med!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *