På fest… 
ler jeg alltid mye, snakker mye og jeg ELSKER å danse. 

På kjøkkenet…
er jeg effektiv og gjør ting kjappest mulig. 

På jobb…
er jeg alltid blid, men opptatt av å fremstå seriøst.

På skolen…
var jeg høyt og lavt hele tiden. Jeg kunne gå med høye heler den ene dagen og slippers den andre.

Med vennene mine…
kommer det ofte an på humøret og hvordan jeg føler meg. Men som regel snakker jeg mye, ler mye og er alltid up for en god samtale og latter!

Med familien…
er jeg 4 år. Nesten. Jeg blir så sinnsykt barnslig og surrete, haha. 

På date…
går skravla i ett. Enten fordi jeg digger og være med personen, eller fordi jeg er super usikker. 

På ferie…
får jeg alltid en helt ny motivasjon til det meste. Jeg trener ofte masse, og kommer ofte inn i veldig gode rutiner. Kanskje i motsetning til de fleste andre?

På fredagskvelden…
sitter jeg aller helst i sofaen, med pizza og en god film på TV-en, gjerne med familien og gode venner. 

På shopping…
er jeg fornuftig! Jeg har bommet så mange ganger, og jeg prøver å være veldig bevisst på hva jeg kjøper og ikke. 

På bussen…
Vil jeg aller helst sitte helt i fred i min helt egen verden med musikk på ørene. 

På sosiale medier…
tenker jeg nok mer gjennom hva jeg legger ut enn det ofte ser ut som. 

I telefonen…
kommer det veldig an på hvem jeg snakker med og om jeg kjeder meg eller ikke.

I begravelse…
gråter jeg uansett. For alt blir så sårt og vondt.

På morgenen…
skulle jeg gjerne vært mer effektiv. Eller, det kommer an på. Har jeg litt dårlig tid så får jeg ofte panikk og blir sur fordi jeg har dårlig tid. Men jeg elsker allikevel morgenen og liker best når jeg kan styre når jeg skal ting selv. 

 

// Marty

 

 

1 kommentar

1 thought on “Hvem er jeg?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *