Sunday, funday

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Ulrik, Daniel & C

Hey alle!

FOR en deilig dag. Vi kom oss endelig ut på påskens første tur og det var helt nydelig. Nå ligger jeg som slakt i sengen nydusja og fornøyd. Jeg har tenkt til å begynne på den nye sesongen av Prison Break. Jeg har ventet sååå lenge på at den skulle komme, men har hørt at den er veldig dårlig, så jeg har liksom drøya det litt. Jeg har faktisk ikke sett noe av den nye Skam-sesongen heller, så det er sannelig på tide å begynne. Jeg har aldri vært noe seriemenneske. Mest av alt fordi jeg ikke har hatt noe spesielt tid til det. Jeg har nesten sett det som en stressfaktor, haha, hvor rart er ikke det?

Prison Break var den første ordentlige serien jeg så alene, så jeg skal se bort fra alle de negative kommentarene om den og komme i gang snart… Jeg og C presterte å bruke 1,5 år på Sons of Anarchy, og jeg elsket serien, jeg fant bare aldri roen til å se den ferdig. Det sier vel sitt! MEN, jeg anbefaler den på det sterkeste. 

Vel, nå skal jeg komme i gang og nyte det som er igjen av ferien.

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *