Inspirasjonskaos

Categories Inspirasjon


 

Jeg får ofte spørsmål om hvor jeg henter inspirasjonen min fra, og ofte så har jeg faktisk ikke noe godt svar! Inspirasjonen forsvinner like fort som den kommer. Når det kommer til klær henter jeg mye inspirasjon fra gaten. Jeg kan sitte timesvis og se på mennesker som går forbi, se hva de har på meg og leke med forskjellige tanker og antrekk. Nå om dagen forsøker jeg å kle meg i mer farger, og det er ingen hemmelighet at det gjør at jeg føler meg fresh. Bare det å bryte ut fra det sorte, hvite og grå kan gjøre mye. Jeg prøver å være flink til å alltid ha en liten detalj som bryter, eller for så vidt krasjer med det andre jeg har på. 

Instagramkontoen min er min kreative side. Det er der jeg deler inspirasjon og mote. Noen vil kanskje påstå at Instagrammen min er fasaden min, men det stemmer overhode ikke. Jeg er veldig kritisk til hva jeg legger ut og forsøker å ha det så ekte, og uredigert som mulig. Samtidig som jeg er opptatt av det ekte og ærlige, så er jeg opptatt av at det ikke kun forbindes med det å ikke ha det bra, det å vise seg fra sin verste side og alltid vise seg “naken”. Jeg tror det er veldig viktig med en balanse! Jeg har et elsk/hatforhold til Instagram, og jeg legger faktisk aldri ut bilder på dager jeg ikke føler meg bra nok. 

Jeg elsker å inspirere, dele og produsere, og variasjonen mellom Instagram og blogg er perfekt. 

Nå har C akkurat hatt noen kompiser på besøk, og jeg dro meg ut i stuen til de. Vi har holdt på med en barnequiz i timesvis, og jeg lo SÅ mye. Det er sannelig ikke så mye som skal til. Håper dere har det fint!

// Marty

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *