Dorthea & Ingrid

 

G O D   M A N D A G !

Jeg våknet opp ved siden av lillesøster i en hotellseng i Stavanger i dag morges. Vi turet hit i går og etter litt tullball på veien kom vi frem. C hadde bursdag i går, og han spilte kamp i Stavanger. Til tross for at det ikke ble noe særlig feiring i går, var det hvert fall hyggelig å få se han litt. Det var en thrillerkamp og et surt tap i går, men sånn er det! Vanvittig spennende. 
 


 

Altså, jeg kan ikke huske sist jeg spiste egg og bacon, så det var sannelig på tide. Det er noe med det at C har vært så lite hjemme den siste tiden, og at vi derfor sjeldent har fått spise frokost sammen, og jeg må innrømme at det blir dårlig med fancy frokoster for min del. 
Nå sitter jeg i hotellsengen igjen, med nyhetene surrende i bakgrunnen. Jeg er helt forskrekket over alt som skjer i verden om dagen. Jeg er så sint og fortvilet. Det er så mye jeg lurer på, om ikke minst så mye jeg vil rope høyt ut. Tenk å hate så sterkt. Det er så fjernt for meg, samtidig som jeg vet at det er så nært. All respekt til de som jobber for at vi skal være trygge. 

Jeg er så glad for at denne frøkna alltid gidder å henge på med meg og alle rare ting jeg finner på. Nå skal jeg komme meg ut, se litt på Stavanger før vi skal ture hjemover. Håper dere får en finfinfin mandag. 

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *