SE så fine søsken jeg har da! 

Grundis & Morkåsa


Verdens fineste bursdagsbarn.
 

OKEI, tidenes seneste oppdatering herfra hvert fall. Jaja, sånn er det! Jeg har holdt på å skrive så mange ganger denne uken hva jeg har holdt på med, men har heldigvis klart å la være. Jeg har nemlig de siste ukene planlagt supriseparty for Christian som fyller 20 år imorgen, og ALT gikk etter planen, woho! I utgangspunktet var planen å ta det som en ordentlig fest, men i og med at de har kamper annenhver dag nå var de helt uaktuelt. Vi dro derfor i gang en sikkelig barnebursdag i stedet. Ironisk nok har ikke C feiret bursdagen sin på mangemange år, siden han alltid har vært i utlandet på bursdagen sin, så da gjorde det ingenting med pølser, burs og feiring midt på dagen. 

Han visste ingenting, og jeg ble like satt ut som han og glemte til og med å filme når han entret rommet med alle kompisene og nærmeste familie i. Herregud så glad han ble! Vi feiret og spiste masse kake, hvert fall jeg, og jeg sovnet som en stein når jeg kom hjem, haha. 

I morgen turer C til Stavanger for å spille kamp, og forhåpentligvis får en bursdagsseier! 

Nå skal jeg spise kyllingvinger og glise fornøyd resten av kvelden.

Xoxo

// Marty

1 kommentar

1 thought on “SUPRISE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *