Sånn jeg liker det

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Birthdaydate

Hey guys. Håper dere har det fint. Jeg har tilbragt ettermiddagen sammen med godeste Amanda. Vi har holdt kontakten siden ungdomsskolen, og det er alltid gøy sammen med henne. Jeg digger at hun er så ålreit og at hun digger å diskutere alt mulig! Hun har bursdag i morgen, og jeg får ikke kommet, så da måtte vi ha en minifeiring idag i stedet. 

Det er så mange som snakker om hvor mainstream Olivia er, men altså… I’m in LOVE. Det kan være så mainstream det bare vil for min del, haha. Uansett, dagen i dag har bydd på sol, mingling, middagsdate og makroner. Akkurat slik jeg liker det! Nå har C endelig kommet hjem, så nå skal jeg legge bort macen og tilbringe tid med han. Eller hjem og hjem. Vi er hjemme hos mamma og pappa på Nesodden, og det er alltid hyggelig! Deilig å se fæmmen litt. 

Psssst… Kan melde om litt juicy paradiseinfo imorgen! Hahaha. 

Xoxo

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Sånn jeg liker det

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *