Bare føtter og hæla i taket

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Altså, denne dagen trengte jeg. Hjemmekontor, slækk morgning og egg på brødskiva. Amen og halleluja på samme tid. Gårsdagen var LANG, og det er lenge siden jeg har hatt en dag som idag. Jeg skal snart innover til Aker Brygge for å ha et par møter og spise lunsj med Amanda. Det er lenge siden jeg har sett henne nå, så det blir veldig hyggelig. 

Jeg hørte rykter om at russetiden starter noen steder imorgen, og jeg syntes det er så rart, for jeg er så likegyldig til det. Det er så fjernt for meg. Den stater vel ikke før om en liten stund til i Oslo, men allikevel. Jeg snakket lenge med Grunde om det tidligere idag, og jeg tror mye av det kommer av at jeg ikke har noe særlig forbindelse med de som skal være russ. Jeg hører liksom ikke SÅ mye om det, og føler meg jo egentlig ikke noe eksludert heller. Det er så klart rart å ikke skulle være russ, for det er jo noe jeg har tenkt på i mange år. Jeg møtte en gammel venninne fra ungdomsskolen i går, som sa at hun også egentlig hadde valgt å la være. Hun hadde latt være av helt andre grunner enn meg, men syntes faktisk det er litt kult at man tør å la være også. 

Hallo, det kommer vel flere gode fester med hæla i taket! Nå skal jeg slenge meg rundt å komme meg inn til byen.

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Bare føtter og hæla i taket

  1. Det er klart det kommer flere fester 🙂
    Vil si at du går ikke glipp av noe særlig som russ, det er jo bare fyll og fyll 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *