Rainy outfit

Categories Outfit

Photo: Annie Hyrefeldt

Jakke: Vila (old)
T-shirt: Fretex
Bukse: H&M
Sko: Zara
Veske: Lånt

Rainy days & rainy outfit.

Travle, men fine dager. Jeg trives! Akkurat nå tittet jo faktisk solen frem også. Jeg kjøpte denne buksen som ett kupp her om dagen, og digger den. Den er komfortabel, digg og enkel å føle seg fin i. Det er et must for meg å kle meg komfortabelt! Jeg prøver å bli flinkere til å kle meg i farger, og ikke minst i farger jeg føler meg fin i. Jeg mener alle og enhver kler naturfarger som dette! Til tross for at det kanskje ikke er det sprekeste fargevalget, så er det ikke så gærent til å være meg:)

I dag har jeg jobbetjobbetjobbet. Jeg sov litt lenger en vanlig i dag morges da jeg knapt sov noe i helgen. Flaks for meg at jeg hadde mulighet til det! Det er rart hvor mye det hjelper å få litt ordentlig søvn. Hele forrige uke var jeg tett og snørrete takket være pollen, men i og med at temperaturene og regnet har kommet er jeg mye bedre. Medisinene har også  begynt å fungere, så jeg er på bedringens vei! Tro meg, jeg kan gå tett og snørrete hele året, så lenge det er sol og varmt… Nå skal jeg kaste i meg litt mat før jeg skal komme meg i hallen for å se på C. 

H A V E 
F U N

// Marty

4 kommentarer

4 thoughts on “Rainy outfit

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *