H E L L O A P R I L

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hello April

Dagene og ukene går så fort. Det føles som om det akkurat var nyttårsaften. Men, nå har deilige April ankommet! Jeg har egentlig ingen forventinger til denne måneden. Jeg gleder meg til å forhåpentligvis få hilse på vårsolen, tør asfalt og jobbe på. Mars har flydd av gårde, og jeg vet egentlig ikke om jeg liker det. Jeg irriterer meg over at jeg er altfor dårlig til å puste og sette pris på ting. Jeg stresser altfor mye og skal virkelig prøve å ta meg sammen fremover. 
Samtidig så elsker jeg når det skjer mye og jeg egentlig ikke rekker å tenke. 

Jakke: Vila (OLD) – Genser: Fransa – Bukse: Selected Femme (OLD) – Sko: Zara – Solbriller: Urban Outfitters

Akkurat nå sitter jeg på Gardermoen på vei til Stavanger, så April starter hvert fall med et brak og mye moro! C har kamp der i kveld. Jeg fant da et påskudd til å gjøre noe gøy og ikke minst besøke Ingrid og Dorthea som bor der nede. Jeg kjenner allerede at dette blir en lang dag, da alarmen ringte 05.00 i dag morges. Men HEY, det går fint. Jeg gleder meg til å se de og ikke minst koble litt av! 
NYT. 

// Marty

 

1 kommentar

1 thought on “H E L L O A P R I L

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *