Rosa & en dose selvtillit

Categories Outfit

Jakke: Bik Bok
Bluse: H&M
Belte: Selected femme
Bukse: 2NDDAY
Sko: Tamaris
Øredobber: H&M
Veske: Beck Søndergaard

Leopard, rosa og denim. Jeg er totalt forelsket i kombinasjonen! Jeg jobber med å bli litt flinkere til å bruke farger og ikke minst mønstre, og denne jakken topper et hvert antrekk – uansett hvor ensfarget og enkelt det er. Rosa er en av mine favorittfarger, og hver gang solen skinner frister det å kle meg i rosa. Rosa trenger overhode ikke være søtt og yndig. Rosa er faktisk en av de tøffeste fargene jeg vet om, for det bryter og utstråler en helt unik selvtillit! 

Kick ass. 

 

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Rosa & en dose selvtillit

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *