HEEEY. For et nydelig vær, det gir så mye energi og gjør meg så utrolig godt. Jeg har fartet rundt i hele dag, med selveste Grunde på slep. Vi har sittet og jobbet noen timer, og ikke minst ledd mye. Er nemlig en som gleder seg veldig til kveldens episode av Paradise Hotel… Og det er ikke meg for å si det sånn! Neida, joda.

Jeg skal innrømme at jeg hadde et Paradise-maraton i går kveld, og fikk hentet meg inn. Altså, jeg blir så flau og jeg aner ikke hvorfor. Det er så humor at jeg nesten ikke vet om jeg orker å se på i det hele tatt. C ELSKER Paradise, og jeg tror jeg personlig har et elsk/hatforhold til det. Det ironiske her er jo hvordan så mange av oss nordmenn faller pladask for intriger, pen ungdom og kaos. Tror faktisk vi elsker det fordi det er så sinnsykt skamløst! Appropo skam; Nå er det på tide med en ny sesong…

Nå sitter jeg hjemme, skal snart komme meg bort i hallen på kamp og vurderer om jeg skal lage middag nå eller etterpå. Jeg fikk akkurat bekreftet at artikkelen jeg har skrevet for Kvinneguiden skal komme i morgen så det blir veldig spennende, lover å dele den så fort den kommer! Håper dere får en fiiin kveld, med Paradise på skjermen, bak puta, under dyna eller med øynene lukket. 

Xoxo.

// Marty

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Orange day

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *