♥ Ukens måltid: Pinnekjøtt!!!! Er det egentlig normalt å spise pinnekjøtt langt ute i mars? Jeg aner ikke, men tante inviterte oss på pinnekjøtt på lørdag. C og jeg kunne ikke, men hun var så grei å sende med mamma en hel haug. Søndagsmiddagen besto altså av pinnekjøtt, og det var nydelig! Og, jeg er fortsatt tørst.

♥ Ukens nedtur: Jeg har vurdert om jeg i det hele tatt skal tørre å si det høyt, men jeg presterte å få bot her om dagen. Jeg fikk rett og slett bot for å snakke i telefonen, og det første jeg sa til politimannen var at det ar helt i orden. Jeg mener at det oppriktig er helt på trynet å gjøre det, for det handler ikke kun om din egen sikkerhet. Det ferdes så sinnsykt mange i trafikken, og telefonen har faktisk ingenting der å gjøre. Pengene sved, og jeg har forhåpentligvis lært. 

♥ Ukens serie: Jeg ser så flaut lite på TV i ukedagene, og jeg kommer aldri til å svare Paradise her, uansett hvor hysterisk festlig jeg syntes at det er. Har du sett “Før vi dør” på NRK? Den anbefaler jeg på det sterkeste. 

♥ Ukens film: Jeg kan ikke huske sist jeg var på kino, men Skjønnheten og Udyret var fantastisk. Er det rart å si at man kjenner seg igjen i en Disneyfilm? Og at man i tillegg gråt? 

♥ Ukens irritasjon: Det jeg har irritert med mest over er at C glemte å sette inn ny Pepsi Max i kjøleskapet når jeg kom hjem her om dagen og var sykt keen på kald Pepsi. #Luksusproblemer

♥ Ukens antrekk:

SELVFØLGELIG dette!

♥ Ukens sitat: 

HUSK!
Noen ganger må man skrive
seg selv øverst på huskelappen
så man ikke glemmer å huske på den
som skal huske på alt det andre

– Kjerstin Aune

Ønsker dere en fin ny uke og en kanonbra mandag! Det vanker en spørsmålsrunde snart, så følg med:)

Xoxo.

// Marty

3 kommentarer

3 thoughts on “Uken som gikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *