Messy
 

Nå sitter jeg i sofaen alene hjemme. Jeg har tent stearinlys og ser på nyhetene. Eller nei, nyhetene surrer i bakgrunn mens jeg gjør alt annet enn å følge med. Det er i sånne øyeblikk jeg tenker. Masse. Det er i sånne øyeblikk som nå jeg ønsker å puste, kun nyte og trives med meg selv. Med en gang stillheten senker seg og jeg sitter alene så føler jeg meg forlatt og alene, samtidig som jeg er glad. Vel, det høres vel helt kårni ut. Kårni er kanskje ikke et ord en gang, haha. Dagen i dag har vært fin. Jeg har sittet hjemme og jobbet stort sett i hele dag, med unntak av et tvangstur ut for å lufte hodet og en lunsjdate med papsen, som alltid er nødvendig og hyggelig. 

Nå skal jeg forhåpentligvis puste ut, legge bort macen og finne noe å se på. Jeg ser jeg har en del kommentarer som jeg ikke orker å sjekke akkurat nå. Håpløst, men sant. Det er livsfarlig i sånne øyeblikk som dette, for når det ikke er noen å støtte meg på eller noen å snakke med, så tror jeg på alt som står skrevet. Selv om det antakeligvis bare er hyggelig! 

Snakkes.

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Messyy

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *