Blazer: H&M
Genser: TiMo
Bukse: 2ndday
Sko: Zara
Belte: Fretex
Veske: Beck Søndergård 

Vår i luften og humøret på topp. Akkurat nå har jeg litt panikk, for jeg skal på premierefesten til Skjønnheten & udyret i kveld og har selvfølgelig ikke antrekket klart…….. Overdel er i boks (gled dere), men resten har jeg ikke peiling på. Og jeg må dra om en halvtime. #Luksusproblemer. 
Dagen i dag har vært fin. Jeg startet med en real runde på treningssenteret før jeg gjorde noen ærender som egentlig skulle være gjort for lengst. Men nå tror jeg at jeg er klar med det meste, og gleder meg til i å se filmen! Jeg har dratt med meg Grunde, noe som alltid er moro. Fikk dere med dere at han måtte sjekke ut av Paradise på tirsdag? hehehehehe

Håper dere har det fiiiint, jeg skal få ned pulsen så fort antrekket er i boks. 

// Marty
 

7 kommentarer

7 thoughts on “Red belt

  1. Du er da ingen ho*e… Og det burde ingen bli stemplet som. Folk får gjøre som de vil uten å bli dømt for det. Tøft valg med t-skjorta. Stå på!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *