Hvorfor jeg ikke er på premierefesten.

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


 

Vet du hva noe av det kjipeste er? Det er når du ikke har fylt 20 år enda, og dermed ikke kommer inn på utesteder. Jeg skulle vært på premierefest med bestekompisen min, men endte opp her i stedet. Takk til bestemor for kake, takk til mamma og pappa som fødte meg (litt) sent og takk til produsentene av Pepsi Max for verdens beste brus. Så nedtur. 

Jeg heier på Paradise-Grunde fra sofaen, og sutrer litt innimellom. 

#Alltidforung

9 kommentarer

9 thoughts on “Hvorfor jeg ikke er på premierefesten.

  1. Det er kjipt å høre, når man er akkurat litt for ung å bli med på forskjellige episoder. Du får kose deg med bestemors kake og fortsatt takke moren og faren din for at de fødte deg (litt seint :P) <3

  2. Pepsi Max for life ass! Å være 20 er stas nøyaktig 2 ganger på utestedet, så er det liksom ikke noe alika vel – for du er gammel….

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *