Lady in green

Categories Outfit

Jakke: La Redoute
Skjorte: HER
Bukse: 2NDDAY
Sko: Fretex 

Lady in green?

Grønn sa du? Jeg har lagt min elsk på denne jakken. Jeg syntes fuskepels er veldig fint! Jeg kjøpte en pels jakke for noen år siden som jeg har pakket bort nå. Jeg vet ikke om jeg skal selge den, beholde den eller hva jeg skal gjøre. Sånn ting er nå vil jeg ikke bruke den, mye fordi at det er et så stort fokus på pelsoppdrett. Det skremmer meg at det dyrene blir behandler så dårlig! Jeg syntes virkelig ikke det er verdt å kjøpe ekte pels nå som jeg er bevisst på det. Det var jeg ikke før, og det er derfor jeg har et dilemma med jakken min. Jeg er så imponert av de som konstant er bevisste på alt de bærer og putter i seg. Jeg føler nesten en skyldfølelse for å ikke være flink nok, og kanskje bevisst nok?  Tidligere har jeg stilt meg nøytral når det har kommet slike spørsmål, men klarer man egentlig å være nøytral når man får kunnskap om hvordan det fungerer? 

 

// Marty

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Lady in green

  1. Jeg tenkte på en ting da jeg bladde nedover bloggen og så på bildene dine.
    Du var jo med i top model, men hvorfor i all verden heter det plus size (or something? Du har jo en kropp som er helt super, og i hvertfall helt normal? Det finnes flere her i verden med kropp mer lik din (inkludert meg), enn det finnes mennesker med den såkalte modell kroppen!?
    Blir bare litt provosert over at man må legge seg så veldig opp i at det er plus size modeller? Plus size høres mer ut som folk som er så store at de ikke får tak i klær i billig butikkene, og som ikke kan stå oppreist fordi de har for mye fett på kroppen. Det du og jeg har er ikke plus size, det er normal size. Modeller er ikke NORMAL size

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *