Mars og litt surr

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


 

Hei dere! Jeg håper dere har det fint, og at det er flere enn meg som er heldig å få kjent litt på tidlig vårsol idag. Wow, Mars allerede! Jeg føler at det nettopp var desember. Dagene går så fort og jeg tar meg selv i å nesten ikke huske hva jeg gjorde for en uke siden. I dag har jeg vært i diverse møter, fikset neglene mine og spist litt lunsj med C. Jeg har fått DILLA på El Camino på Frogner i Oslo, det kan absolutt anbefales på det sterkeste. Når jeg var yngre spiste jeg aldri salat og grønt med mindre jeg ikke måtte, mens nå har jeg fått dilla på salat, burritos og grønnsaker. 

Akkurat nå ville jeg bare titte innom å si hei. Jeg er dårlig på hverdagslige oppdateringer som dette selvom jeg vet at mange liker å lese sånt. Jeg vet jo med meg selv at jeg syntes det er gøy å lese om hva andre driver med! Jeg tror rett og slett at jeg syntes at mitt eget liv er uvesentlig for andre, og det er ironisk ettersom jeg konstant deler diverse om mitt eget liv. Vel, nå ligger jeg hvert fall rett ut med hodepine, drikker pepsi max (som faktisk ikke er så lurt å drikke når man har vondt i hodet… Har jeg lært) og ser hockeykamp – Som er gammel. Hurra! En kamp i reprise er kjempe spennende, haha. 

Jeg skulle egentlig jobbet med en artikkel jeg skal skrive, men kjenner at den får vente til i morgen. Nå skal jeg smiske meg til at vi kan se noe annet på TV og ta kvelden. Vi er hjemme hos mamma og pappa siden jeg skal noe i morgen tidlig og papsen er grei å stiller opp! Skulle gjerne sagt hva det er, men jeg vet ærlig talt ikke, haha. Jeg vet at det sendes direkte på God Morgen Norge, men hva det er er jeg faktisk ikke sikker på. 

NYYT. 

// Marty

3 kommentarer

3 thoughts on “Mars og litt surr

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *