8 ting du ikke vet om Grunde

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


 

Okei, dette har jeg gledet meg SÅ mye til å dele med dere. Det er mulig at det kanskje er litt flaut for han, så jeg må kjappe meg å dele det før han kommer hjem. Neida, jeg bare tuller. Men, hvem ønsker ikke litt juicy info om Paradise deltakerne? Jeg syntes faktisk det er litt ironisk, for jeg har tidligere sett på Paradise litt i smug, for jeg må ærlig innrømme at jeg syntes det har vært MYE spesielt og humoristisk som har funnet sted der. Mange syntes kanskje det er rart at jeg da har meldt på min bestevenn? Jeg syntes egentlig det jeg også. MEN! Jeg har så stor tro på han som menneske, vet at han tar gode valg og at han er oppegående, utover det så er jo ALT opp til han selv. Og, man må vel ikke alltid være snill som venninne? 😉

Grunde er dønn seriøs. Han trener hver eneste dag og lever og ånder for det han gjør. Han har et STORT konkurranseinstinkt, så at han kommer til å spille og konkurrere for harde livet inne på Paradise tviler jeg ikke ett eneste sekund på. 

Grunde har dødskul stil! Han er opptatt av hva han har på, og han er flink til det. Det er alltid kult å gå på gata med han, for han er alltid kul. 

Er det sånn at jenter prøver seg hvis jeg sier at han er romantisk? IKKE mot meg altså, tvert om. Trenger jeg egentlig å si noe mer her (?)

Første gang Grunde sendte melding til meg sjekket han meg opp. HAHAHA, tenk på det. Ble dessverre aldri noen date, men tenk om han aldri hadde sendt melding? Kanskje vi ikke hadde vært venner den dag i dag?

Vi ringer hverandre hver eneste dag. Derfor er det SINNSYKT rart at vi ikke har snakket sammen på to måneder nå! 

Grunde snakker mye. Og da mener jeg mye. Vent å se, så skjønner du hva jeg mener! Men, det som er fint er når jeg er deppa, så har jeg full underholdning til tross for at jeg ikke sier er ord. 

Han har tatt MAAAANGE bloggbilder, og er faktisk ganske flink. Han legger alltid sjelen sin i det, og det er super gøy. 

Han drikker ikke alkohol, så jeg er veldig spent på hvordan han løser det inne på hotellet!

Herregud, jeg er gira!! Jeg har faktisk funnet ut at det er en god del jeg vet hvem er der inne, blant annet naboen(!!!) min, Petter som også er der inne. Nye Paradise-Petter kanskje?

 

// Marty

6 kommentarer

6 thoughts on “8 ting du ikke vet om Grunde

  1. Hei Martine
    Jeg ble litt overrasket når jeg hørte at det var du som hadde meldt han på.. du virker så intellegent og bevisst her på bloggen hvor du tar opp samfunnsviktige saker og debatterer ting som for eksempel tærer på eller ødelegger unges selvbilde. Derfor lurer jeg veldig på hvorfor? Syns du paradise hotell er et program som styrker unges selvbilde? Eller fremmer sunne idealer?

  2. Solveig: Hei Solveig! Dette startet fra min side som tull, og jeg personlig kunne aldri vært med. Jeg syntes ikke det styrker unges selvbilde – overhode. Jeg har valgt å støtte kompisen min, akkurat som han støtter meg i mine valg og verdier! Takk for kommentar <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *