Bestekompisen min er på Paradise!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


 

ENDELIG kan jeg rope det ut. Deltakerne til Paradise er sluppet og jeg kan røpe at Grunde, bestekompisen min er med. Det er noen av de som har fulgt meg en stund som har spurt om det har skjedd noe mellom oss eller om vi har kranglet, men jeg kan fortelle at det overhode ikke er tilfelle. Jeg kan nesten ikke vente til han kommer hjem om noen dager og kan love dere MASSE gøy. 

Grunde er et av de varmeste, snilleste, kuleste og mest omtenksomme menneskene jeg kjenner, og jeg er vanvittig spent på hvordan han har løst Paradisegåten. Det er jeg som meldte han på, og det er nesten så jeg angrer nå, for det føles jo ut som om han har vært borte i alle evigheter! Heldigvis er innspillingen snart over, og han er på plass igjen til å ha lange samtaler, få litt kjeft og finne på masse sprell. Det er ofte veldig strengt for deltakere før de drar, og de kan egentlig ikke si det til noen hvor de skal og hva de skal. Grunde ringte meg samme dag som han ble ringt opp for casting, og i det han sa hei, visste jeg hvorfor han ringte! Grunde stiller alltid opp, får alltid viljen sin og er en ordentlig bra fyr:

Gled dere til å bli bedre kjent med Grunde. 

// Marty

 

11 kommentarer

11 thoughts on “Bestekompisen min er på Paradise!

  1. Så siden han ikke er hjemme fra innspillingen enda kom vel ganske langt? Takk for spoiler…virkelig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *