Wednesday

Categories Outfit

REDPINK

Solen har tittet frem idag, og jeg har vært på farten siden i dag morges. Jeg har vært i en rekke forskjellige møter med lillesøster på slep! Hun har vinterferie, så hun har virkelig fått testet seg som assistent idag. Vi har akkurat kastet i oss litt mat og det er så hyggelig å bare være sammen. Hun skal være hos meg i natt, og det er alltid super hyggelig!

Jeg forelsker meg mer og mer i farger, og tidligere har jeg ikke hatt noe sansen for kombinasjonen av rødt og rosa, mens jeg nå faller for den mer og mer. Jeg har alltid vært glad i rosa, men har tidligere ALDRI kombinert det sammen med rødt.

Nå skal jeg logge av litt, og bare nyte. 

xxx

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *