Snakker jeg alltid sant på bloggen min?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


 

Episoden med Ærlige Norge har akkurat kommet ut og jeg har akkurat sett den selv. Jeg ser i utgangspunktet aldri noe jeg er med på selv, men denne gangen følte jeg at det var litt annerledes. Episoden er morsom, interessant og jeg blir stilt noen spørsmål du garantert (!!) lurer på. Jeg hadde med storebror Trond Marius på opptaket, og jeg må si at han imponerte meg litt! Jeg syntes dette var SUPER gøy, og det var veldig gøy å gjøre noe helt annet. Denne uken handler det om familieforhold, så gjett om vi fikk noen spørsmål som satt forholdet vårt på prøve. Det var faktisk et par spørsmål jeg kunne ønske kom med, men som ikke gjorde det. 

“Er du alltid 100 % ærlig når du skriver på bloggen?”

“Handler bloggen din om penger, eller faktisk innhold?”

Du kan se hele episoden, eller spole til 15.20 for å kun se min og TM sin del. Se episoden her HER

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Snakker jeg alltid sant på bloggen min?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *