Lunsjtips

Categories Inspirasjon

Oppskrift:
– Brød
– Avokado
– Kylling

 

Hvor digg ser ikke dette ut? Jeg har fått totalt dilla på dette, og har spist det til lunsj de siste dagene. Det er så enkelt, raskt og deilig. Sjekk oppskriften, hvis ikke det er en av de enkleste oppskriftene jeg vet om, så vet ikke jeg. Dette er det jeg skal servere neste gang jeg inviterer til lunsj, eller skal imponere med noe kjapt og enkelt. Jeg er i utgangspunktet veldig lite kreativ og dyktig på kjøkkenet, så jeg må le litt av hvor fornøyd jeg er med dette altså.

 

Dette gjør jeg:

– Kutter kyllingfilet og steker det i panna. 
– Rister så mange brødskriver jeg vil ha
– Kutter avokadoen og smør den ut på brødet. Det er også veldig deilig å kutte hele biter, men det er en smakssak! 

– Legger kyllingen oppå

 

Enkelt, eller hva?

Velbekomme. 

 

// Marty

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Lunsjtips

  1. Prøv også å smøre på kremost og pesto på det ristede brødet før kyllingen – det er MAGISK 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *