FREDDAN 

 

Heeey!

Hvordan har dere det? 

Nå sitter jeg og jobber, svarer på litt mails og hører TV-en surre i bakgrunnen. Vi har turet hjem til familien til C i helgen, og det er SÅ deilig. Det er så sjeldent vi har mulighet til å gjøre noe annet siden C har så lite fri, og da er det ekstra deilig når vi først får rømt fra byen. Vi kom hit sent i går kveld, og la oss egentlig så fort vi kom frem. I dag skal jeg komme meg bort på senteret, spise litt is og bare nyte. Christian mener at jeg shopper hele tiden, men det gjør jeg egentlig aldri lenger. Jeg gleder meg faktisk til å bare surre litt rundt, titte og ikke stresse – For en gang skyld. 

Håper dere får en finfin dag, og klikk dere gjerne inn å les dette: Hatere burde holde kjeft

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Freddan

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *