Jeg kan nesten ikke huske hva som skjedde forrige uke. Jeg syntes uken fløy av gårde og sliter nesten med å huske hva jeg gjorde for én uke siden. Forrige uke var en uke bestående av alle mulig følelser. Det var mye rart som skjedde, og følelsesregisteret gikk nesten i spinn. 

♥ Ukens tanke: At jeg må nyte de fine tingene som er. Jeg må bli flinkere til å leve i nuet, ikke kun tenke på hva jeg skal gjøre senere. Jeg må bli flinkere til å vise gleden ved tingene jeg gjør akkurat NÅ. 

♥ Ukens måltid: Tandori chicken (fra Toro). Jeg dro hjem til mamma og pappa på onsdag forrige uke for å sove der, i og med at jeg og pappa skulle på et møte grytidlig på torsdagsmorgen. Mamma vartet opp med Tandori chicken og det er faktisk det beste jeg har spist i hele 2017. 

♥ Ukens mest leste innlegg: DETTE

♥ Ukens serie: Sons of anarchy. Jeg tror faktisk jeg snart har brukt to år på den serien. Jeg har perioder der jeg ikke får sett et sekund på TV, og da detter jeg helt ut. Men nå har jeg tatt opp kampen om å bli ferdig, og er på siste sesong! DIIIIGGER den serien.

♥ Ukens irritasjon: Skal jeg være helt ærlig så orker jeg faktisk ikke å gå inn på det. Noe av det jeg blir aller mest sint, lei meg og frustrert over er når ting er urettferdig. Jeg er fullt klar over at livet er sinnsykt urettferdig, men jeg klarer ikke å akseptere når det går utover mine nærmeste og de jeg er glad i. 

♥ Ukens mest spilte sang: “Sex on fire” – Kings Of Leon. Litt flaut kanskje, men jeg har fått totalt dilla. 

♥ Ukens favorittbilde: Selvfølgelig der jeg spiser pizza. ELSKER pizza, og spiste det både lørdag og søndag, heheehe… 

 

♥ Ukens sitat: “Alt gikk på skinner i feil spor” – @selvforvikling 

Nå er jeg klar for å kickstarte denne uken, og håper dere får en kanonbra uke. 

// Marty

3 kommentarer

3 thoughts on “Uken som gikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *