Velkommen februar ♥

Jeg er absolutt et sommermenneske, og gleder meg stort til sommerdager med grilling, sol og sommerkjoler. Men! Januar har gått overraskende fort. Januar har gjort meg godt, jeg er derfor ekstra positiv til februar. Hvert fall mye mer enn jeg pleier! Jeg er ikke særlig fan av at det skal være isete og glatt, men utover det tror jeg februar kan bli en sinnsykt spennende måned. Dette gleder jeg meg til i februar:

♥ Stearinlys! Jeg EEEELSKER stearinlys, og jeg tenner alltid lys når jeg er hjemme. Det har ingenting å si om at er dag eller kveld, stearinlys skal jeg ha! Det er så koselig, trygt og levende. 

♥ SS17. Jeg gleder meg til de nye springsummerkolleksjonene ankommer butikkene for fullt. Da skal jeg ta meg en sikkelig runde og hente masse deilig inspirasjon. 

♥ Serier. Det er alltid noen ordentlig bra serier som går på TV på denne tiden av året, og jeg gleder meg til å sette meg godt under dyna og titte på serier.

♥ Fifty Shades Darker… ASSA HELLO. Jeg gleder meg så sinnsykt!! Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg teller ned til den kommer på kino, jeg er så sinnsykt gira. Aaaah…

♥ Hjemkomst! Nå som det er februar er det kun én måned til bestekompisen min kommer hjem, og jeg gleder meg sikkelig. 

♥ Tomatsuppe, er jeg den eneste? Tomatsuppe har egentlig vært noe jeg har cravet etter i hele januar også. Litt tjukk tomatsuppe, med egg og masse pasta….. NAAAM. Middagen i kveld er altså planlagt…

♥ Puste. Jeg har lyst til å fokusere på å puste i februar. Jeg kan ikke fortelle meg selv at jeg ikke skal stresse, for per dags dato er det et håpløst prosjekt. Men det betyr ikke at jeg ikke kan bli flinkere til å puste. Med det mener jeg at jeg vil bli flinkere til å ikke bli hysterisk og crazy hvis jeg ikke får til alt. 

♥ Kvalitetstid. Mørketiden er tid for kvalitetstid. Jeg gleder meg til å være med hjertene mine, se filmer og nyte (Selvfølgelig med tomatsuppe og stearinlys).

♥ Trene; Men kun når jeg har lyst. Det høres kanskje rart ut, men jeg merker at motivasjonen er mye bedre når jeg faktisk ikke presser meg på trening når hodet ikke er klar for det. 

Du kan bare komme nå februar, for jeg er klar for deg! 

Genser: 2NDDAY (AW17)
Bukse: 2NDDAY
Belte: Gucci
Øredobber: H&M

// Marty

 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Februar

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *