Haha, tidenes overskrift eller? Det er en god grunn, og det er jeg har spist tidenes mandagsmiddag. ASSA, hello. Nå sitter jeg godt plantet hjemme foran TVen, jobber litt og surrer. Det er faktisk noe av det beste jeg vet. Det å bare være, skrive litt og nyte. Det er helt fantastisk! Jeg føler egentlig at denne dagen har vært sikkelig lite produktiv, til tross for at den egentlig har det. Jeg har hatt hjemmekontor idag, så jeg sto opp og spiste frokost før jeg dro for å trente. Jeg må faktisk le litt, for jeg hadde gått inn på Elixia i det jeg så det tikket inn med nyhetsvarsler om at homofilt ekteskap nå er lov i kirken. Jeg snudde i døren og kjørte hjem for å skrive. Vanligvis hadde det vært en dårlig unnskyldning for å slippe trening, men ikke idag. Etter at jeg hadde skrevet innlegget dro jeg faktisk tilbake!

Jeg har fått gjort litt hjemme idag, og føler at ting er på stell. MEN! Det beste med hele denne dagen har altså vært middagen. Jeg vet at mandag betyr fisk for mange, men ikke her i huset. Vi stekte en diiiiger ytrefilet, poteter, grønnsaker og masse digg saus. Jeg er faktisk en av de som mener at man kan bli lykkelig av mat, i hvert fall for et øyeblikk. 

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *