Horegenseren

Categories Outfit

__________________________

Jakke: Vila
Genser: Fransa
Bukse: Floyd
Sko: Zara
Veske: Morena HER
Belte: Gucci
_____________________________________________

Sporty lørdag kombinert med print. 
Eller horegenser. 

Jeg elsker å kle meg komfortabelt! Jeg er en av de som mener at det ikke er verdt å kle seg i noe som ikke er vel å ha på seg. Hvis ikke man skal på galla, da kan godt antrekket være så ubehagelig som det vil! Men hvor ofte er man det? Komfortabelt i mitt hode betyr sporty, men dette antrekket kunne fort vært røffet opp med en par pumps, en skinnjakke eller blazer. 

Jeg er nødt til å le litt, for jeg hadde på meg denne genseren tidligere denne uken også, og fikk en anonym melding om at det liknet på en horegenser. HALLO. Hvor langt eller kort har vi egentlig kommet? For det første syntes jeg at det er skremmende at noen bruker det som et utrykk i 2017, og for det andre syntes jeg at det er ganske frekt. Er det ikke egentlig det? Hva skal det egentlig bety? Jeg er så lei av at folk misbruker ord som det og ikke minst av at man ikke skal kunne gå med hva man vil. Vel, i dag skal jeg sprade rundt i HOREgenseren min, og være sjukt fornøyd. 

Og du som skrev det, du kan godt få låne den. 

– I’m wearing what i feeling fabulous in – 

// Marty

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Horegenseren

  1. Den som skrev det, har vel gode kunnskaper om og erfaringer med hva horer pleier kle seg i. 🙂
    Du ser flott ut.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *