Jeg er med i nytt program!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Innspilling

Det skjer mye spennende i kulissene om dagen og jeg stortrives. Dagene flyr av gårde og er aldri kjedelige. Når man har mange prosjekter på gang er det alltid sånn at noen blir noe av, mens andre ikke. Det gjør ingenting at det er sånn, for alt handler om læring, erfaring og mestring. Bloggen går bra om dagen, og jeg elsker å ha den. Bloggen er som mitt eget lille verktøy der jeg deler tanker og meninger. Det er rart hvordan bloggen og Martine er to forskjellige personer. For Martine som kryper opp i sofaen en sen fredagskveld og Martine som står foran hundrevis, og tusenvis av mennesker og prater er forskjellige. Samtidig som det er en og samme person. Det er som å være veldig liten og veldig stor på en og samme tid! 

For noen uker siden dro jeg med meg broren min på innspillingen sammen med TV 3 for å spille inn en episode av Ærlige Norge, og det var SÅ gøy. Ærlige Norge er et program der man blir lenket fast i en løgndetektor og blir stilt spørsmål der man er nødt til å svare ærlig. Jeg ble sikkelig grilla, og det gjorde absolutt broren min også! Vi hadde laget spørsmål til hverandre, samtidig som et panel stilte en haug av crazy spørsmål! Jeg kommer til å dele episoden her på bloggen, men jeg er ikke helt sikker på hvilken dato den kommer. Stor stas!

 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *