Green

Categories Outfit


_____________________________________
Jakke: La redoute
Genser: H&M
Bukse: Selected Femme
Sko: Tamaris
Vekse: Beck Søndergaard
Skjerf: Fretex

______________________

 

Jeg har lagt min elsk på fargen grønn. Jeg syntes den er så elegant samtidig som den er enkel å kle opp tøft. Skinnbuksene mine er et av mine favorittplagg, og de er HELT rå. Jeg mener at alle kvinner behøver en skinnbukse i klesskapet sitt, for det kler absolutt alle, samtidig som det aldri slår feil. Hettegenseren har virkelig kommet inn i motebildet igjen, og etter å ha vært på innkjøp med 2NDDAY tidligere i uken har jeg allerede skrevet opp noen favoritter som kommer til sommeren! Jeg gleder meg til å kunne kombinere enkle hettegensere med shorts, skjørt og bare ben. 

// Marty

 

1 kommentar

1 thought on “Green

  1. Så kult antrekk 😀 Håper du har en fin dag og får en flott helg! Feel free til å ta en titt innom bloggen min og like den på facebook 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *