Er det virkelig mulig å være så kaputt etter en dag der det ikke har skjedd noen ting? Eller, jeg lyver litt. For jeg klarer ikke å gjøre noen ting. Jeg får smålig panikk når det for en gang skyld står ingenting på kalenderen. Jeg sov lenge i dag og ble liggende å tenke på hva jeg skulle fylle dagen med. Kanskje jeg skulle arrangere middagsselskap, rydde i hele klesskapet mitt, dra til syden eller til mars? Det er nesten så ille, og håpløst. Men til tross for stress over at det ikke skjer noen ting har jeg vasket leiligheten, lagd middag og sett lillesøster spille håndballkamp. Så dagen har blitt fylt allikevel! Denne helgen har vært sikkelig fin og jeg er super happy. Det er en god følelse å ha det bra. Sikkelig digg faktisk. Nå skal jeg se ferdig Farmen, som jeg har fått totalt dilla på. Jeg har aldri sett en episode av Farmen tidligere, men nå er jeg helt avhengig. Jeg håper Jarl drar hjem. Er det lov å si? 

Spiller ingen rolle, jeg er glad.

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *