short hair – don’t care

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

– Sponset behandling av Centrum Frisør Nesodden –

ÆÆÆÆH! Jeg har klipt av meg alt håret. Det føles hvert fall sånn. Jeg dro til frisøren min og ga hun rimelig frie tøyler med tanke på frisyre. Det betydde mange hakk utenfor min egen komfortsone, men det ble SÅ KUUULT. Jeg kjenner meg nesten ikke igjen, men syntes at håret gir et mye tøffere og voksent utrykk. Jeg gjorde noe av det samme rett før sommerferien i fjor, men jeg har aldri vært så kort på håret som jeg er nå. Jeg tviholder på min egen farge i og med at jeg liker den veldig godt, og lengden vokser jo ut igjen. Tidligere har jeg satt håret i en dott, hestehale eller latt det henge, men nå må jeg faktisk fikse håret. Jeg sitter på nettet og søker på frisyrer og titter, samtidig som jeg prøver meg frem selv. Det er uvant og absolutt en vanesak. Men jeg er faktisk ganske stolt av at jeg turte, og jeg digger det!

// Marty

 

8 kommentarer

8 thoughts on “short hair – don’t care

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *